fredag 31. august 2012

Tiden går....

...både fort og sakte nå om dagen!!
Hvem er du, lille venn, som bor inni magen min??
Jeg gleder meg til å bli kjent med deg!!!
I slutten av neste uke får vi vite om det er en liten gutt eller ei lita jente!??!
Det gleder jeg meg så utrolig mye til!!!!

...gruer meg litt også da!!!

Jeg gleder meg til å begynne å stelle istand det perfekte babyrom!!
Fingrene klør etter å få startet opp...
Planer og idéer surrer rundt i hodet mitt, og rommet begynner å ta form!!!
Det skal bli så perfekt!!!
...eller ja, jo, så perfekt som jeg klarer å få det til da...
En som kanskje vil merke stor forandring i februar er Lambi...
Hun elsker å sove i vippestolen vi har fått tak i...
Spørs nok om ikke lille baby må få en annen vippestol når den tid kommer!
For dette er virkelig Lambis nye favoritt soveplass!!!
Oi...Det er jo fredag alt!!!
Da gjenstår det bare å si god helg til alle mine NydeligFlotte lesere!!!

PS. Bloggen min ble lagt til på kremmerhuset-bloggen i dag!!
Gjett om jeg er stolt!!!!

GOOOOOOD HEEEELG!!!!!


7 kommentarer:

  1. Husker ikke om jeg har gratulert deg før, men jeg sier det nå jeg; Gratulerer med spira i magen. En spennende tid framover nå, ingen tvil om det :)

    SvarSlett
  2. Så spennende tid dere er i møte :)
    Utrolig søtt bilde av Bambi da ;)

    Ha ei fin helg !
    Janne

    SvarSlett
  3. SÅ utrolig spennende =D
    Gleder meg til å se hva du har planlagt hihi
    ha en nydlig fredag.
    Klem

    SvarSlett
  4. Spennende med svangerskap og ultralyd. Ønsker deg lykke til..

    Herlige Lambi da. Tror babyen trenger en ny vippestol da ja. Herlig altså.

    Ønsker deg en flott helg.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  5. åååå, er sååå glad på dine vegne!! <3 kjempe koselig å se at d vokser å spirer!!! flink du er og så flott å se at bloggen din er blitt så populær :)

    Kjiiipt at den gamle min ble ødelagt :( Men godt å vere tilbake!!

    Klems Diana.

    SvarSlett
  6. Gøy å finne veien hit igjennom Kremmerhus-bloggen!
    Knallfin blogg - følger deg gjerne videre :)
    HERLIG søndag til deg! Toril :)

    SvarSlett
  7. Hehe, søting! Pusen her i huset har lagt sin elsk på en gammel voksipose vi fikk, så jeg tror nesten vi får kjøpe en ny så du kan få den gamle! :P
    Valpen her har prøvd seg på en bamse vi kjøpte til den lille da vi var i Frankrike i sommer, men siden hun elsker å åpne bamser å plukke ut fyllet så får hun IKKE høggtenna sine i den! :P

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...