onsdag 18. april 2012

Premie!

Null hull!!!  Jippi !!
Jeg gikk ut fra tannlegen i dag strålende fornøyd over å ha Null hull...
Så jeg belønnet meg selv med en tur til Fretex :-)
Jippi!!!!! 


Jeg fant mye fint, og ga meg selv en gammel vekt som premie...
En sånn vekt har jeg ønsket meg lenge... Og nå synes jeg at jeg fortjente den!!!
Jeg vet ikke riktig hvordan en slik vekt fungerer, så jeg kjøpte en 0,5 kg tung "ting". Så jeg kan øve meg litt! *Hihi*

Regnet pøser ned i dag... 
Planen min om å plante blomster får vente...

Så da får jeg fortsette på de andre prosjektene mine inne da... 
*smil*
Ingen dum idé det heller!
Hva gjør du i kveld???

8 kommentarer:

  1. Husker mamma hadde en sånn vekt da jeg bodde hjemme :)

    SvarSlett
  2. De vektene er kjempefine. Jeg skal sy i kveld.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  3. åå..for ei herlig gammel vekt :) Og den fortjener du og siden du var så flink hos tannlegen :) :)

    Ha en herlig kveld :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  4. Så heldig du er :) Kjempefin vekt!
    Her blir det sofasliting resten av kvelden. Ikke helt i form for tida :) Ha en nydelig kveld!

    SvarSlett
  5. Å sån vekt hadde me når vi var små,kult å få tak i ei slik:)
    Ønske deg ein fin kveld!

    SvarSlett
  6. Kjempefin vekt! Vi og hadde slik hjemme, men jeg skjønte aldri å bruke den :p Tusen takk for fin kommentar! Håper du har en fin kveld! KLEM!!

    SvarSlett
  7. Så fin den var, mamma hadde sånn vekt da vi var små! Nostalgisk. Bra å ha null hull =)

    SvarSlett
  8. Så deilig da! Hater å gå til tannlegen,
    men det er vel ikke bare meg som gjør det..
    Kjempefin vekt!!
    Fin dag til deg! klem Hege

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...