onsdag 18. april 2012

Muffins..?

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke baker muffins oftere...
Med så NydeligFlotte og fargeglade muffins-former så burde jeg jo det!!
Vel...i dag skal jeg til tannlegen, så muffinsbakingen får vente...

Jeg startet litt på en nytt og litt artig prosjekt igår... 
Kanskje dere få se det i kveld...
Hvis jeg rekker å gjøre det ferdig...

Jeg har en blanding av glade og triste følelser om dagen...
I går kom  gravstøtten til Signe på plass...
Så etter jobb må jeg handle litt blomster og plante...
*snufs* Vi har fått en merkelig foreldrerolle altså!!


Ha en StrålendeNydeligFlott onsdag alle sammen...
Så blogges vi kanskje i kveld 

2 kommentarer:

  1. Det er vondt å tenke på det dere måtte oppleve ved å miste et barn... Helt ubegripelig !!
    Livet må gå videre, og kanskje det kan hjelpe dere i sorgen med å ha en fin gravsten på graven hennes å gå til... Der dere kan pynte, gråte og ha deres "samtaler" med lille Signe !!
    Ord blir så fattig...

    Varme klemmer fra meg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Føler med deg. Kan ikke være enkelt å være foreldre på den måten.
    Husk - hun er alltid meg deg i ♥. Pynt opp med flotte blomster til henne så skal du se hun smiler gjennom solstrålene til deg! klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...