onsdag 8. februar 2012

Nok en blogg i denne verden......

Ja det måtte jo dukke opp en blogg fra denne kanten også..
Enda en blogg med store fine bilder ...
Ta en titt rundt på bloggen min hvis du vil...
Jeg har mange NydeligFlotte innlegg

Denne bloggen kommer til å dreie seg mest om min favoritthobby,
HJEMMET MITT...
alle tingene jeg eier, lager, og de tingene jeg ikke har, men ønsker meg.
Kreative løsninger og ellers alle de NydeligFlotte tingene som finnes! <3


Alle bloggene som handler om dette ser ofte ganske like ut,

og denne blir nok intet unntak .

Men vi elsker det jo!

INSPIRASJON!!!!!!!!

Å titte rundt og fange opp ideer,
smarte løsninger vi ikke hadde kommet på selv.

Genialt!

Min ide´med denne bloggen er å dele alle de
vakre tingene jeg omgir meg med,
Med alle..... :-)
Dette kommer til å bli NydeligFlott !!! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...