torsdag 9. februar 2012

Hjul å gå på

Det fantastiske funnet her altså!!!
En søt Jotor dukkevogn.... Mulig fra 50´tallet??!!?
Jeg kom over den i en gjenbruksbutikk... Vakkert!!
Hunden min Lambi falt pladask for den, og storkoser seg i den!
Hihi... jeg brukte den som handlevogn den dagen jeg kjøpte den,,, hvordan skulle jeg ellers fått med meg maten hjem?
Fikk mye oppmerksomhet av eldre damer som hadde hatt sånn vogn for lengesiden...
Jeg tenkte egentlig ikke å bruke den som hunde-seng....
men nå har jeg vel ikke noe valg...
Lille Lambi sover NydeligSøtt <3
Den er litt slitt her og der, men det er jo ikke så rart!!!
Den er jo bare helt Fantastisk NydeligVakker!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...