torsdag 16. februar 2012

Gangen er ferdig!

Oppdaget plutselig at taket i gangen ikke var malt...
Og at taklampa der egentlig var ganske stygg.....
Så vips....
1 formiddag og 2 strøk
Blir til en NydeligFlott gang.....
Måtte blande og mikse litt for å få malt lampa i den fargen jeg ville...
Fargen ble jo helt lik te-posen min!!



Her kommer litt skrytebilder fra min NydeligFlotte gang
Min favoritt-knott
Hjemmelaget knaggrekke..
Hylle fra Dorothea og Knotter fra Kremmerhuset                        
Jeg er veldig fornøyd med gulvet også
Spesielt på dette sort/hvitt bilde
Det er jo kjempe tøft!!
Ha en strålende Torsdagskveld <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...