torsdag 16. februar 2012

Dilla på Fuglemotiv


Det hele begynner med en kopp jeg ønsker meg.
Så den på Dorothea før jul...
Og tenker på den enda <3
Den er vist av merket Pip Home
http://www.pipstudio.com/en/

Og fra kopper til kar...

Det finnes jo et helt servise med det vakre motivet!!
En gang skal nok det få plass i skapet mitt <3 <3 <3
Og når jeg først har dilla på fugler...
SE HER 
Disse tapetbildene er fra http://www.tapeteksperten.dk de skriver at:
"Kolleksjonen Un Bisou de Mme Pitou er inspirert av det kunstneriske parisiske liv. Tapetene er i lyse farger med et design som flørter med det romantiske, men passer perfekt inn i  det moderne hjem"
    Så FantastiskNydeligFlott..
Jeg synes mønsteret gir ro og glede!

Vi lengter vel alle etter vår nå?
Men husk å mat fuglene!!
Det er fortsatt kaldt ute!!
Om du er i det kreative hjørnet så finner du  
oppskrift på en NydeligFlott fuglekasse her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...