fredag 28. oktober 2022

Morgenstund...

God morgen folkens.
Så var fredagen her igjen. I dag begynner jeg sent på jobb, 
men jeg våkner like tidlig uansett. Så da starter jeg morgenen med en kopp kaffe på sengen 
og trykker litt på datamaskinen min, mens solen forbereder seg på å stå opp.
Vel, det er ikke meldt noe sol her hos meg i dag, men litt dagslys gjennom tåken hadde vært fint på sykkelturen til jobb. 


Etter jobb i dag skal jeg fortsette å sy. Jeg startet på et syprosjekt i går, som jeg gleder meg til å fortsette på i kveld. Å sy er min absolutte favoritt hobby! Å skape unike plagg som ingen andre har. Jeg elsker det! Husker godt da jeg var yngre, hvor mye jeg mislikte å ha like klær som andre. Å dukke opp på en sosial sammenkomst og oppdage at man feks hadde lik genser eller kjole som en annen... Mareritt!! 
Så i løpet av denne helgen skal jeg sy i hvert fall to nye kjoler til samlingen min. 
Pluss en bestilling jeg har fått av tre små jenter som i motsetning til meg, 
vil matche hverandre og ha helt like luer!
PS. Begynte å sy luene i går, og de blir kjempe søte!



Nei, nå må jeg opp og stå!
Dusje og ta på meg pysjen... 
Ja du leste riktig! Pysj er hva jeg skal gå i i dag. *hihi*
Jeg jobber i barnehage og i dag skal vi ha Pysj-dag på avdelingen min!
Snakk om behagelig jobbantrekk da!

Kos deg med fredag, også blogges vi i kveld tenker jeg.



 

1 kommentar:

  1. Høres ut som en nydeligflott fredag! Kos deg med syprosjektene dine i helgen🥰.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...