fredag 24. april 2020

Årets første...

Hei igjen!! I dag er aller siste dag med hjemmeskole. Det et nesten litt vemodig synes jeg, for det har vært så koselig å få leke læreren til Sofus i denne perioden. Vi har stort sett holdt oss til de vanlige skolentidene, og startet skoledagen halv ni hver dag, for så å jobbe helt til vi er ferdige med alt skolearbeidet. Etter endt skoledag har vi pleid å dra ut på tur. Her om dagen foreslo Sofus at vi burde sykle å kjøpe softis, og det var jeg veldig enig i ! Så, med Klara i sykkelvogna og Sofus og jeg på hver vår sykkel startet vi dagens eksklusjon, og vi krysset fingrene for at de hadde softis for salg i kiosken, 2,6 km unna huset vårt....


Vel fremme jublet vi da vi så softisplakaten på døren, men vi måtte vente på tur, for det var bare lov å være 4 personer inne i kiosken samtidig... Merkelige tider altså, men vi begynner å bli vant til det nå!! Sofus valgte tuttifrutti på sin softis, og jeg valgte rosa strøssel på den Klara og jeg skulle dele...


Neste gang tror jeg at jeg må kjøpe en is til hver, for softisen falt så i smak hos Klara at jeg knapt fikk komme til med min skjed... Hihi!!! Kjempe gøy, for dette er aller første gangen Klara spiser softis! Dette må vi absolutt gjøre mere i tiden fremover!!


Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott dag!!

Vi blogges...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...