fredag 29. november 2019

Fredagsmorgen...

God morgen mine kjære lesere!!

Da var vinter "nr. 2" på plass. Det kjedelige brune høstlandskapet har forvandlet seg til et nydelig vinterland. Bakken og trærne er hvitkledde og kalde. Solen er på vei opp, og jeg har troen på at dette blir en NydeligFlott dag. I skrivende stund sitter jeg i den nye sofa´n min...Jepp det stemmer, jeg har endelig fått meg en sofa. Etter mye leting på finn.no dukket den perfekte sofa´n opp. En stor grå hjørnesofa med sjeselong. Myk og god, og med plass til mange!!


I den andre delen av stua har jeg innredet et syhjørne. Den store hylla er på plass, og jeg har måttet rydde litt i sysakene mine for å få plass til absolutt alt i hylla. Det som blir annerledes med dette syhjørnet er at det ikke vil stå klart til en hver tid. Symaskinene står i hylla, og sybordet er et klaffebord jeg kan sette opp når jeg skal sy. Men jeg synes dette ble en ryddig og fin løsning, siden stua ikke er så stor, og jeg ikke har mulighet til å ha et eget syrom.


RETROSTOFFER TIL SALGS!
For å få plass til alle sysakene ble jeg nødt til å rydde litt. Jeg hadde alt for mye stoffer, så noen måtte ut.... Det ble en god bunke, som nå er på leting etter nye hjem. Noen er allerede solgt, men flere av de venter fortsatt på nye eiere...



Hel til slutt i dag vil jeg si at jeg synes det er veldig koselig med alle kommentarene dere legger igjen hos meg. Har prøvd å svare på de, men noe går galt, og svaret mitt blir ikke publisert.... Merkelig!
Håper det ordner seg etter hvert!!

Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott fredag!!

Vi blogges...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...