fredag 5. juli 2019

Nye møbler....

I skrivende stund sitter jeg ute på den nye terrassen . Sola skinner fra skyfri himmel, vinden suser forbi fra alle kanter, og gjør det ellers så fine været surt.... Men jeg har på meg langermet genser og langt skjørt så jeg fryser ikke. Jeg myser mot skjermen og ser nesten ikke hva jeg skriver, så jeg får lese gjennom det hele inne, før jeg trykker Publiser i dag. Denne uken har til nå vært ca 40/60 bra og dårlig, med tre dårlige og to bra dager. I dag er en bra dag. Jeg greide til og med å være med mannen min ut for å hente to solsenger vi hadde bestilt, uten å få panikk. Så jeg jubler og er ganske så fornøyd med formen i dag. Gårsdagen der i mot vil jeg ikke skryte så veldig av. Da ble jeg også med mannen ut for å hente møbler til terrassen. Det resulterte i panikk med pusteproblemer, hjertebank og skjelvende hender..... Så dagene er ganske forskjellige kan du si. Nå er heldigvis alt av møbler på plass, så jeg kan puste lettet ut og nyte sommeren... (og den kjipe vinden, som tydeligvis aldri gir seg..... 😝 ), på en ferdig møblert terrasse. Det enestesom som mangler er blomster og planter, som jeg ikke vil kjøpe før etter vi har hatt et par ferieuker på hytta.


Så til dagens bilder. De er fra sofakroken på den øverste delen av terrassen. Det ser nærmest ut som en byggeplass her ute, men øverste nivå er i hvert fall ferdig. Så her er bilder av det nye Loungesettet og den ultra kule terrassevarmeren vår.



Loungesettet er fra Jysk og heter Vebbestrup. pleddet og putene er også fra Jysk. Terrassevarmeren er fra Coop Obs Bygg, hatten fra H&M og plakaten fra Ikea. Stolene som er stablet i bakgrunnen hører til spisebordet som også står på terrassen. Bilder av det kommer i et senere innlegg....

Nå skal jeg inn og lage litt middagsmat. 
Ønske ralle som titter innom en NydeligFlott helg!!

Vi blogges...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...