søndag 15. juli 2018

Å lese, leser, har lest....!

Jeg setter et stort kryss i taket, og gir meg selv en god klapp på skulderen! 
For jeg har nemlig greid å lese ut en hel bok iløpet av ferien!!! 

Før jeg møtte Aleksander, for straks 10 år siden, elsket jeg å lese bøker... 
Og jeg storkoste meg med å lese spennende kriminalromaner og
de kjente bøkene av Dan Brown, om Robert Langdon.
Men etter at jeg møtte Aleksander fikk jeg liksom aldri
tid til å sette meg ned med en god bok...


Helt frem til nå... Jeg kjente plutselig på leselysten igjen, 
og fant en passende bok liggende på hytta. En krim av Jørn Lier Horst, 
om William Wisting. Nøkkelvitnet het den. Den var akkurat passe lang og absolutt 
spennende nok til at jeg leste den helt til siste slutt!!


Så nå er jeg endelig i gang igjen. Og jeg gleder meg til å ta fatt på min neste bok, 
som heter Opprinnelse og er en ny Robert Langdon krim skrevet av Dan Brown.

Jippi!! 

Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott start på den kommende uka!!

Vi blogges...


2 kommentarer:

  1. Ble inspirert og lånte en vilkårlig bok av Horst på biblioteket på tirsdag. Jeg og jentungen har allerede lest 6-7av barnebøkene hans "dektektivbyrå nr2". Har ikke lest en voksen bok siden siste Harry Potter kom ut,så det var gøy å få inspirasjon til å begynne på noe nytt å lese på.
    Jenta på 6 valgte "Katharina koden" og jeg satt meg å leste når jeg kom hjem. Var ferdig i ettermiddag(onsdag). Vel,jeg begynte i helt feil ende av rekken bøker om Wisting, men det gjør nok ikke noe. I morgen skal jeg ut å se om jeg finner nøkkelvitnet.

    SvarSlett
  2. Opprinnelse er min absolutte favoritt-Dan Brown-bok! Håper du også liker den! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...