søndag 18. mars 2018

Give away!


Det nærmer seg påske og i den forbindelse har jeg
en liten give away på Instagram!!
I samarbeid med @spilltidsammen får jeg lov til å dele ut 
to stk Tegn & Gjett til en heldig vinner. 



For å delta må du kommentere under bildet mitt på Instagram 
og skrive hvem du vil gi det andre spillet til, hvis du vinner.... 
Link til min instagram finner du HER ( @nydeligflottbloggen ) 



Vi fikk dette spillet fra Tactic før jul, men spilte det for første gang i går...
Både liten og storkoste seg, og vi fikk nesten litt påskestemning 
der vi satt samlet rundt bordet med og koste oss med spill og godis !

Se så flink Sofus er til å tegne en klokke!!!

Nå håper jeg at DU vil klikke deg inn på min 
Instagram og delta på Give away´n.
Dette spillet kan vi virkelig anbefale, 
og det er så gøy å få dele ut to slike gøyale spill nå rett før påske!!!

Jeg trekker ut vinneren i morgen, mandag kl 21.00

Nå skal vi straks ut og grille toast på bålet!
Solen skinner og livet smiler!!!!

Vi blogges....





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...