fredag 10. november 2017

Ny favoritt!!

I går kveld, da mannen var på bandøving, og begge barna sov søtt i sengene sine,
listet jeg meg ned på syrommet mitt, og prøvde ut et nytt mønster....


Jeg fant frem et fint stoff fra hylla og sydde i vei...
Mønsteret jeg prøvde ut var fra stoff og stil. Jeg kjøpte et cardigan-mønster der en gang, og i samme pakke lå mønster på denne toppen, så nå var det på tide å teste det ut.
Toppen var veldig lett å sy, og siden jeg har dilla på scrunchies (hårstrikker) om dagen, 
måtte jeg sy en sånn til også...


Resultatet ble, etter min mening, NydeligFlott, 
og jeg har nå fått meg en ny favoritt topp.
Denne skal jeg lage flere av!
( og jeg har allerede bestilt to nye stoffer.... )


Prøver meg som modell.....
* Flaut *

Det var ikke spesielt lett å ta bilde av hårstrikken, men her ser dere litt av den. 
Gøy å ha topp og hårstrikk som matcher da!!


Klara kom krabbende bort til meg og ville være med på bildet... 
Lille søtnosen min!!


Link til mønsteret finner du HER
Stoffet er fra Vintageinmyheart.com
men jeg fant ikke link til akkurat dette stoffet noe sted. 
Så det er trolig utsolgt. Men titt gjerne innom den butikken for det! 
De har veldig mye annet fint på lager!!

Ps. Om du har lyst på en NydeligFlott scrunchie eller fler, 
så har jeg sydd opp en hel haug som jeg selger på 
Instagramkontoen min @nydeligflott_salg.
Ta en titt da vel!


Ønsker deg en NydeligFlott helg!

Vi blogges...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...