onsdag 25. oktober 2017

Hei sann!

Nå er det veldig lenge siden jeg har blogget. Jeg har hver dag tenkt at i morgen, 
da skal jeg sette av tid til å lage et lite blogginnlegg.... 
Men tiden flyr, og jeg rekker bare halvparten av det jeg vil gjøre om dagen...
Men nå har det gått nesten en måned siden sist jeg tittet innom, 
så da var det virkelig på tide!!


Dagene går med til lek og kos med Klara. Hun har siden sist lært seg å sette seg opp. 
Hun kan synge "bæ-Bæ" og øver iherdig på de neste to ordne "lille lam".


Puslespill er veldig gøy! Og hun har blitt veldig flink til 
å bruke "pinsettgrepet" med tommel og pekefinger.


Når hun setter seg opp, gjør hun ikke som alle andre. 
Normalt lærer babyer å sette seg opp fra å ligge på ryggen, så snu seg til en av sidene, 
for så å skyve seg opp i sittende ved å bruke armene... 
Klara har funnet ut at det er mye letter å sette seg opp når hun ligger på magen. 
Hun løfter opp rumpa og kommer seg opp i krabbestilling, 
så skyver hun seg bakovermed armene, helt til stumpen treffer gulvet... 
Slik som på bildene over og under denne teksten...


Teppet som jeg begynte å hekle da Klara lå inni magen min, har jeg endelig somlet meg til å gjøre ferdig.... Men når jeg la det på gulvet fant jeg ut at jeg ville ha det mye større, så nå er jeg i gang med å hekle det litt større....


Rommet til Klara er ganske lite, og det er vanskelig å møblere synes jeg. 
Men Klara trives godt der inne, og flytter seg rundt ved hjelp av "rumpe-aking", 
som hun nettopp har begynt å få til....


Det var dagens lille oppdatering.

Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott dag!

Vi blogges....

2 kommentarer:

  1. Herlig å se at det går så bra med den lille frøkna!

    SvarSlett
  2. Så koselig med oppdatering, og Klara-framgang :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...