tirsdag 9. mai 2017

11 måneder!

Nå har vi kommet oss helt til den 9. mai, 
og det betyr at Klara har blitt hele 11 måneder gammel....
Tenk det.... Om bare en måned skal vi feire 1. års dagen hennes! 


Lille vakre Klara vår, måler nå hele 62 cm, og veier 5670 gram.


I anledning 11. måneders dagen har jeg sydd en kjole til henne. Eller, jeg sydde en kjole i dag, fordi jeg trenger å øve meg på å sy kjole til 17. mai. Og mens jeg venter på å få mørkeblått stoff i posten, øver jeg meg på å sy kjoler i fargerike stoffer så lenge!


Så dagens antrekk ble hjemmelaget kjole....


Vårt lille mirakel var ikke så opptatt av å smile til kamera i dag. 
Hun har nemlig fått sin aller første TANN, 
så da var det mye mer spennende å kjenne litt på den 
med både tungen og fingeren....

Nå ligger vakringen min og sover.... Storebror sover også søtt i skrivende stund, så da skal jeg tilbake til symaskina og sy litt igjen, før jeg også tar kvelden.....


Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott tirsdagskveld..... Oh! Er det tirsdag i dag, da må jeg jo se på Grey´s Anatomy før jeg legger meg! Jippi!!!!! Bra jeg kom på det nå, før det var for sent.....

* knis * 

.....Vi blogges!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...