tirsdag 25. april 2017

Hæppi Kidz by Sølvi !

På lørdag morgen så det slik ut i dobbeltsenga vår.....


Sofus var i full sving med dukkelek, og hadde tre fine babyer å leke med. Klara fulgte nøye med på storebror, som pratet og ordnet med dukkene.... Jeg måtte smile litt for meg selv da jeg oppdaget at alle fire var kledd i klær fra "Hæppi Kidz by Sølvi". Så da måtte jeg frem med fotoapparat, og forevige det fargerike øyeblikket...


Sølvi er en dame jeg aldri har møtt før. Men som jeg tilfeldigvis ble kjent med etter at Klara kom til verden. Sølvi har er hjerte av gull og er så flink til å sy. Det første plagget Klara fikk fra Sølvi er den rosa drakten dukken til høyre har på seg. Den fikk vi tilsendt fra Alexander Prosjektet. Et prosjekt som går ut på å glede babyer og barn som ligger på sykehuset med små gaver. Og siden vi lå på "riktig" sykehus til riktig tid, var vi så heldige å få en liten oppmerksomhet. Jeg fant både Alexander Prosjektet og Hæppi Kidz by Sølvi på facebook/instagram, og fikk takket dem for den fine oppmerksomheten....


Etter dette har jeg vært en god kunde hos Sølvi, og jeg har kjøpt mange fine plagg til Klara. Men siden Sølvi har et hjerte av gull, hender det også at vi får overraskelser i posten. Før Jul fikk vi tilsendt en pakke du kan se mere på HER, og for noen uker siden kom denne overraskelsen i posten!!.


Jeg blir like målløs hver gang det dukker opp pakker fra Sølvi. Tenk å sitte å sy slike NydeligFlotte klær til noen man aldri har møtt... Helt fantastisk! Også med så fine detaljer på... "Green is the new pink..." skrev jeg til et bilde jeg la ut på instagram for en stunt tilbake.... Og nå har Klara en helt spesiel body med de ordene på. Så gøy!


Sofus er også veldig glad i de fine klærne han får, og vil helst ha de på seg hele tiden..... 
Det forstår jeg godt, for de er jo så myke og fine! 


Tusen tusen takk Sølvi, du er virkelig NydeligFlott!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...