mandag 20. mars 2017

God mandag!

I helgen har jeg hatt fri. Fri fra blogg, fri fra syrommet og (nesten) fri fra sosiale medier.... Mannen har hatt fri fra jobb, og vi har kost oss sammen med barna hele helgen. Sykkelvognen fikk luftet seg, og det var stor suksess både for liten og stor. Selvom det var litt tungt for en sliten pappa, som måtte sykle med fullastet sykkelvogn i oppoverbakkene på vei hjem.... Hihi! Må ærlig innrømme at jeg faktisk ble litt sliten selv også, og at jeg er en smule støl i baken i dag....


På søndagen ryddet vi i hagen og lagde lunsj på bålet. 
Fiskekaker og chorizopølser.....Mmmm!
Det var superkoselig, også var det så deilig å bare være hjemme 
og pusle med små ting rundt omkring i hagen.... 


Denne uken har jeg masse å gjøre på syrommet, og det gleder jeg meg veldig til! Det er jo så gøy å sy!!! I dag har jeg sydd noen putetrekk, og en gjeng med NydeligFlotte smekker i retrostoff.... Om du ønsker deg NydeligFlotte putetrekk, smekker eller noe annet så er det bare å ta kontakt, eller følge salgsprofilen min på Instagram @nydeligflott_salg


Nå hører jeg at Klara lager litt lyder inne på soverommet sitt, 
så da er det på tide å avslutte skribleriene her inne!


Ønsker alle som titter innom en NydeligFlott start på uka!

Vi blogges...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...