onsdag 8. februar 2017

5 år !

I dag fyller bloggen min 5 år. 
Det er fem år siden jeg satte meg ned og skrev mitt aller første innlegg
5 år (!!) tenk det. Mye har skjedd!!

Nå sitter jeg her som lykkelig to barnsmamma. Til en NydeligFlott gutt og et lite mirakel av ei jente!! Helt utrolig!! Sofus & Klara. Veien hit har vært tøff, men endelig er vi her.... Nå kan vi fortsette resten av vårt liv sammen som en NydeligFlott liten familie.... <3


Jeg startet å blogge for å komme meg gjennom sorgen etter å ha mistet vårt aller første barn, Signe. Det var deilig å kunne sette seg ned ved data´n og skrive om ting jeg syntes var NydeligFlott. Et lite friminutt fra den tunge sorgen jeg gikk og bar på. Bloggingen hjalp meg veldig!

Etter at jeg startet å blogge har jeg blitt veldig glad i å skrive. Og det hender daglig at jeg formulerer bloggtekster inni hodet mitt, og gleder meg til å få tid til å sette meg ned og skrive. Ofte så hjelper det veldig å skrive ned hva man tenker, og å kunne sette ord på følelsene sine. Bloggen ble også veldig god å ha, da vi gikk gjennom den tøffe tiden både før og etter at Klara kom til verden.

Jeg elsker å ta bilder, og det kommer godt med når man skriver et innlegg. Oftet blir innlegget til bare fordi jeg vil dele et blinkskudd med dere. Andre ganger har jeg mye på hjertet, og skriver i vei....slik som nå, når jeg har et lite friminutt. Da bruker jeg gjerne det på å få skrevet litt.

Sofus er syk og hjemme fra barnehagen i dag. Og i skrivende stund sover både han og Klara søtt i hver sin seng. I kveld skal vi feire Sofus (som blir 4 år imorgen), med pizza, popcorn og film. Så da er det helt greit at han sover litt nå, slik at han orker å være oppe litt lenge i kveld...


Muffins har vi bakt, og nå skal jeg sette igang med å forberede til pizza og popcorn, 
slik at det bare er å snurre film med en gang pappan kommer hjem fra jobb i kveld.....

Hipp Hurra!! Vi blogges....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...