tirsdag 24. januar 2017

Tidlig en tirsdagsmorgen!

Det har nesten blitt en rutine for meg, å titte innom her og skrive litt til dere, før jeg starter dagens gjøremål. Og i dag er jeg ekstra tidlig ute. Allerede klokken åtte satt jeg meg ned ved data´n for å skrive litt.... Sofus er allerede i barnehagen, og mannen min har dratt for å rekke et par ærender før jobb. Det er iskaldt ute, men inne er det fyr i peisen, og etterhvert varmes huset opp... Klara sover søtt i sengen sin enda. Flasken med melk står ferdigblandet med vitaminer og mineraler, og venter på at den lille frøkna skal våkne opp....

Utsikt fra kjøkkenvinduet vårt, nå i morgentimene.... Vakkert!

Med kaffekoppen ved min side tar jeg meg en tur til Ikea! 
Nettbuttikken altså...... 
* hihi *

Et par hyller og noen oppbevaringsbokser skal bestilles inn til Sofus sitt rom...

Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott tirsdag!!

Vi blogges...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...