mandag 9. januar 2017

God morgen!

Jeg er bare en snartur innom for å ønske deg en NydeligFlott start på uka!!


Jeg starter uka sunt, med makrell i tomat på knekkebrødet. 
Så håper jeg at jeg blir god om mett og full av energi til dagens gjøremål.
Klara sover søtt i sengen på rommet sitt. 
Så nå håper jeg at jeg rekker å rydde sammen litt tøy på vaskerommet 
før hun våkner, og er klar for mere mat, lek og kos!

I dag blir vårt lille mirakel 7 mnd gammel!
Tenk det!!! Lille store Klara er blitt så gammel allerede!!

Hipp Hurra!

Om jeg rekker så lager jeg et lite 7 månedersinnlegg senere i dag. 
Hvis ikke så er jeg tilbake i morgen, 
for å fortelle dere hvordan den (forhåpentligvis) aller siste turen innom sykehuset har gått!!

Ønsker deg en NydeligFlott mandag!!

Vi blogges....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...