fredag 7. oktober 2016

Dagens oppdatering...

Jeg synes liksom at jeg må legge ut en liten oppdatering om Klara i dag igjen, ettersom vi var så spente på hva som ville vente oss når vi kom tilbake på sykehuset i dag tidlig.... Hadde Klara fortsatt highflow eller var hun tilbake på CPAP....? Vi var så spente da vi satt oss inn i bilen og dro av sted til sykehuset! Jeg prøvde så godt jeg kunne å forbrede meg på at hun var tilbake på CPAP, sånn at jeg ikke skulle bli skuffet dersom det faktisk var tilfellet.... Veien fra parkeringsplassen og inn var ekstra lang i dag.... Vi var så spente!!!!
Og hva fikk vi se.....


Jo, en NydeligFlott fornøyd litta tulle som lå og koste seg i sengen.... Blid og fornøyd og fortsatt på HIGHFLOW!!!!!!!! Yes! Hun hadde greid seg fint gjennom natten. Gjett om vi ble stolte av henne! Vår søteste lille frøken som så ivrig lå og pratet med lekene over sengen sin......


En annen ting vår lille prinsesse også må få masse skryt for, er hvor flink hun har blitt til å spise.... I omtrent fire uker har hun øvd seg på å drikke av flasken. Og for hver dag har hun blitt flinkere og flinkere, og fått i seg flere og flere måltider.... Og natt til torsdag tok hun saken i egne hender.... Vår tøffe lille Klara dro ut sonden av den søte nesa si! Nå hadde hun fått nok av den.... Og siden den gang har hun vært flink jente og drukket alle døgnets åtte måltider gjennom flasken sin..... 


* stolt * 


Det blir spennende å se hvordan Klara har hatt det gjennom denne natten også!
Gleder meg uansett til å se henne igjen i morgen tidlig..... 

Ønsker deg en fortsatt fin fredag!!!
Vi blogges...

3 kommentarer:

  1. Så herlig å se framskrittene lille Klara gjør :-) Og husk hun har hele verden å vokse i :-)

    SvarSlett
  2. Så gode nyheter ! Syns det er så fantastisk at det går så bra med lille Klara !

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...