lørdag 3. september 2016

Gave til lillesøster og storebror...

I går fikk vi en pakke i posten. Inni lå det to gaver....
En til storebror og en til lillesøster.


Gavene var fra en av mine herlige følgere! 
Tusen takk snilleste Renate, som jeg på instagram kjenner som @hjertemothjerte
Klesplaggene var helt utrolig fine og de falt virkelig i smak!!


Sofus ville ha på seg genseren og buksen med en gang. 
Og den lille lekebilen som også lå i pakken ble straks tatt i bruk!!


Tenk så fin Klara blir i denne søte boksen og bodyen!!!
Klara sine klær var i størrelse 44/46, så de kommer nok til å passe ganske så snart...

Igjen, tusen tusen takk Renate!
Jeg / vi ble såååååå utrolig glade for de NydeligFlotte gavene!!!!


Ønsker alle som titter innom en NydeligFlott lørdagskveld!!!


3 kommentarer:

  1. Så herlig! Denne damen er en veldig så dyktig sydame vet jeg, så dere er jammen meg heldige som har fått så fine gaver av henne <3
    Nå er det jammen meg lenge siden jeg har vært og ruslet i blogglandia, så jeg skal vandre en tur hos deg mens jeg er her inne. God helg, og gratulere må jeg også si :D

    SvarSlett
  2. Snakk om å være heldig <3 nydelige og fargerike barneklær.Nydelige skjønne små dere har :)

    SvarSlett
  3. Så fine klær du har fått til dine to små!! 😍 Herlig! Kjekt å lese at det går så bra med lille Klara!!! 💗 Fortsatt masse lykke til! Heier på dere! 😊

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...