tirsdag 30. august 2016

Rosa!

Trodde ikke at jeg skulle bli sånn, men helt siden jeg ble gravid fikk jeg øynene opp for fargen ROSA. Og jeg tenkte innerst inne at dette kanskje var et tegn på at jeg ventet ei jente... Og det stemte jo ganske så bra, for ut kom lille Klara....

Rommet har blitt rosa, bilstolen vi har bestilt er rosa. Håndklærne er rosa, lakenet er rosa, smokken er rosa. Til og med vognteppet er rosa..... Og i dag kom det jaggu meg en rosa flaske i posten!



Flasken er en gave til Klara fra TwistShake. 
Den vi nok komme godt med når Klara skal lære seg å spise!! 

I tillegg til flasken gav TwistShake meg en rabattkode som jeg får lov til å dele med dere!! Rabattkoden gir 20% avslag, og gjelder på hele sortementet. Til og med på varer som allerede har nedsatt pris! 

Rabattkoden er : nydeligflottbloggen20

Klara begynner å bli stor nå!! Og om et par dager veier hun nok over 2 kilo!!! Vi gleder oss sånn til å få henne med oss hjem. 12 uker på sykehus er leeeenge! Men enda så er det 4 uker igjen til termindatoen, så vi må nok belage oss på sykehus en god stund til!!!

Vi blogges...




1 kommentar:

  1. Ja du er nok bitt av ROSA basillen du også hihi ;) fin farge synes jeg også. Ja tenk at det bare er 4 uker til dere kan få hjem prinsessa .Godt å se at det går så fint med lille Klara <3Ha en nydelig dag/uke.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...