mandag 8. august 2016

Home sweet home!!

Det er så deilig å kunne bo litt hjemme igjen!! Klara er trygt plasert på lokalsykehuset, og siden de ikke har så bra overnattingsmuligheter der, så har vi valgt å bo hjemme. På den måten kan Sofus få normale dager i barnehagen, mens vi er på sykehuset hos Klara.


Det er så deilig å kunne bruke kveldene til å pusle litt hjemme. Bare det å vaske tøy, støvsuge og å tørke støv er oppgaver jeg nå synes er koselig å drive med. For ikke å snakke om å lage mat.... Det har jeg savnet masse! Det er deilig å kunne gjøre noe annet enn å bare oppholde seg på sykehus og hotell.....


Jeg savner selvsagt Klara utrolig masse når jeg er hjemme, men jeg kan jo ikke akkurat sitte hos henne hele døgnet og vente på at hun skal vokse. Hun trenger jo fortsatt mye fred og ro inne i kuvøsa si.... Dette er en fin løsning for nå, men jeg må nok belage meg på å bo på sykehuset igjen, i ukene før Klara får komme hjem... Men det blir nok noen uker til enda...


I går var jeg litt for ivrig på å vaske tøy, så hele vaskemaskinen ble ødelagt.... Uuups! Men vi fikk kjøpt en ny i dag, så nå skal jeg ned i kjelleren og fortsette å vaske tøy!! Tror jeg har fått støv på hjernen!! Er så opptatt av at alt skal være rent... Kanskje det er en bivirkning av å oppholde seg så lenge på sykehus..... * knis *

Vi blogges...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...