fredag 22. april 2016

Tjuvstarter...

...sommeren med NydeligGode jordbær!

Den siste uken har jeg spist tre kurver med jordbær....
Mmmm!


Man kan trygt si at det er et nytt matkick, pga graviditeten.
Jeg har byttet ut honningen (forrige ukes hit) med friske jordbær,
 noe jeg synes var et fornuftig og sunt valg av kroppen min...
Så nå er det femkornbrød med friske jordbær på som er favoritten!!


Ved å skjære bort stilken på skrå fra begge sider, 
for så å dele jordbæret på langs, 
gjorde at jeg fikk NydeligFlotte jordbærhjerter på brødskiva...


* NydeligFlott og NydeligGodt *

Ønsker deg som titter innom en Fin fredagskveld!!

Vi blogges...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...