tirsdag 1. mars 2016

Våren...

...er her!
Ihvertfall i følge kalenderen.
1. mars, endelig vår!


Vel, ute er det grått og kaldt, og det er meldt snø de nermeste dagene!
Brrr! Jeg fryser bare av tanken. Jeg var så klar for sol og varme dager jeg nå...

Vel vel, vi får bare ta imot de dagene vi får, og nyte de som best mulig!
Da jeg handlet på Rema her om dagen, kjøpte jeg meg en liten potte med perleblomster...
Gleder meg til de begynner å blomstre.
Da får jeg ihvertfall litt følelsen av vår inne, uansett hvor kjedelig været er ute!


En frisk smoothe gir også litt god følelse!
Sunnhet, friskhet og deilig smak av sommer...
Prøver å spise sundt om dagen for å se om det hjelper på 
det ellers så lave energinivået mitt...


Ønsker deg en NydeligFlott start på årets første vårdag!

Vi blogges...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...