tirsdag 8. mars 2016

Batman...

...er du der?


Ja, jeg kommer nå...


Skal bare sette meg til rette i godstolen først... 
Skal vi se...


...må bare dytte litt på pleddet!
Oi, vent litt, det henger noe over meg her...


Sånn, der tok jeg den!


Hei, nå er jeg her...


Obs! 
Må stikke...


Hadet!


Hihi!! Måtte bare...

Det NydeligFlotte pleddet har jeg fått fra VIGA !
Titt gjerne innom nettbutikken deres for å se på den nye vårkolleksjonen.
Så mange deilige farger!!!


Om du har lyst til å vinne VIGA-produkter til en verdi av 3600 kr, 
og i tillegg få et gavekort på 100 kr, da bør du klikke deg inn HER


Nå skal jeg ut og gå en tur i det deilige vårværet!!!

Vi blogges...

2 kommentarer:

  1. For noen nyydelige bilder! <3

    SvarSlett
  2. For en aldeles nydelig katt dere har!! Og for noen fine bilder!! Jeg liker bloggen din veldig godt, og deler din interesse for retrostoffer og herlige farger :) Det frister med et VIGA-pledd, må vel klikke meg inn og se ;) En riktig god helg til alle to - og firbeinte i huset!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...