lørdag 19. mars 2016

1. påskedag...

...eller hva heter den første dagen i påskeferien igjen?
Synes 1. påskedag hørtes ganske fint ut for dagen i dag jeg!

* knis *


Vi sov lenge i dag...
Og sto ikke opp før Sofus våknet kl. 07.00.
Ja, for oss er det å stå opp kl sju, å sove lenge. 
Vanligvis blir vi vekket av solstrålen vår mellom 06.00-06.30.


Mannen min var raskt oppe og begynte å sage, hamre og spikre...



Jeg foreslo nemlig noe for han her om dagen, 
og når vi først har begynt å tenke på litt forandringer hjemme, 
da "koker det i kålen" på mannen min, helt til prosjektet er ferdig!


Sofus, som er godt inneforstått med at det er påskeferie,
spiste litt frokost, for så å gå å legge seg igjen!
Nå koser han seg i senga vår, med smokker og kosekluter....
Deilig start på ferien!


Her er resultat av snekkerarbeidet mannen min rakk før han dro på jobb.
For han starter påskeferien i ettermiddag kl tre!
Da skal vi fortsette å snekre, pusse og kanskje male litt....

* hihi *


Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott start på påskeferien!!

Vi blogges...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...