mandag 22. februar 2016

Mitt kontor...

...ligger i stua.
Eller, det kan kanskje ikke kalles et kontor!
Uansett, det er her jeg sitter når jeg lager NydeligFlotte blogginnlegg til dere...
* hihi *


Mac´n kjøpte jeg rett før jeg startet bloggen min for fire år siden...
Stolen er fra loppis, og jeg har malt og tapetsert den selv!
Stoffet på basshøytaleren gjør at den store svarte kladden passer litt bedre inn i stua vår!
Mannen min har lagt alle ledningene oppi vinkassa som står oppå høytaleren...
Ett litt ryddig alternativ, når man har datamaskinen sin i et hjørne i stua!


Et NydeligFlott lite kontor!

Ønsker deg en strålende uke!

Vi blogges...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...