tirsdag 9. februar 2016

Hipp Hurra...

...for SOFUS, som fyller 3 år i dag!
Tenk at mammas lille skatt har blitt så stor!!!


I helgen hadde vi bursdagselskap for treåringen vår.


For et par uker siden snakket Sofus og jeg om bursdag, og at han snart ble tre år...
Da svarte han meg med:  "Når det er gravemaskin på kaka, da har jeg bursdag..."
Han husket tydeligvis kaka fra 2. års dagen sin, 
så da kunne vi jo ikke annet enn å ha gravemaskin på kaka i år også...

* knis *


Sofus bare måtte prøve gravemaskinen litt før gjestene kom...



Årets treåring ser fornøyd ut med kakebordet!


Gelé i alle farger...


NydeligFlotte boller med turkis glasur...


...vimpelrekker, flagg...


og ballonger! 


Da er det bursdag!!!


* SOFUS *


Da alle gjestene var godt fikk Sofus (endelig) lov til å leke videre med kaka si!


Det ble sjokolade fra topp til tå, men det gjør ikke noe!
Man har jo bare bursdag en gang i året.....


Etter litt vasking og rydding kunne vi sette oss ned med den store gutten vår og se på gavene...
Tusen takk til alle som feiret denne fine dagen sammen med oss!
Og igjen takk for alle gavene Sofus fikk!


Nå skal jeg straks hente Sofusen min i barnehagen, 
der han har feiret dagen med enda mer gelè, kaker, lek og sang!


I kveld skal vi være litt gærne og dra på Mc Donalds og spise middag.
Noe Sofus har gledet seg til i flere dager nå!
* hihi *

Vi blogges...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...