fredag 26. februar 2016

Dagsenga...

...har blitt til en slagbenk igjen!


Nå står den ved spisebordet...


Den har fått en madrass oppå seg, slik at den er myk og god å sitte på.
Madrasstrekket har jeg sydd av et gammelt dynetrekk!


Siden det nermer seg påske, fant jeg frem potettrykk-puta og duken igjen...
Innlegget om potettrykk kan du se HER og HER 


Jeg var redd dette hjørnet av stua skulle virke trangere og mindre, 
nå som den store slagbenken kom på plass, men det synes jeg det ikke ble!


Jeg synes denne spisekroken faktisk ble ganske så stilig.
Fargene orange, gul, grønn og turkis passer sammen på en gøyal og leken måte!


Stolene og slagbenken hadde vi rundt spisebordet i barndomshjemmet mitt også.
Jeg synes det er koselig å bruke møbler som har sjel og historie!


Jeg har malt stolene, men slagbenken kommer jeg nok aldri til å male...
Noen ting må bare være som de er!!!


Jeg husker godt at pappa´n min sov ettermiddagsluren sin på denne slagbenken, 
hver dag etter middag... 

* hihi *


Brått var fredagen her igjen, 
og i kveld skal vi kose oss med Idol og hjemmelaget pizza!


Ønsker deg som titter innom meg, en NydeligFlott helg!!

Vi blogges...


2 kommentarer:

  1. Oppdaget akkurat bloggen din (pga et innlegg fra 2013) og er overlykkelig for at du fortsatt er aktiv! Herved lagt til i Bloglovin'-lista mi! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å lese! Velkommen til min lille verden :-)

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...