tirsdag 26. januar 2016

Vårstemning...

...i kjøkkenvinduet!


Etter et par dager i senga, pga omgangsyken, var det veldig deilig å stå opp i dag...


Jeg gikk inn på kjøkkenet og fikk se blomstene i vinduskarmen bade seg i sollys.
Ute smeltet snøen, gradestokken viste plussgrader, 
og jeg kunne høre fuglekvitter fra hagen...
Jeg fikk straks vårstemning!!!
Det var en deilig følelse å få, og jeg kjente meg straks i bitte litt bedre form.


Alle plantene og blomsterpottene kjøpte jeg på plantasjen rett over nyttår.
Jeg trengte litt grønne planter rundt om kring, 
etter at all julepynten var satt opp på loftet igjen...

TIPS : Dekorer blomsterpottene med dekorplast!!


Jeg vet godt at vinteren absolutt ikke er over, 
men det var så deilig å kjenne litt på vårfølelsen i dag, 
så jeg bare måtte dele det med dere!!


Husene på blomsterpotten til høyre i bildet under, er wallstickers fra Jubelshop.no


Ønsker alle en NydeligFlott.... ( hvilken dag er det i dag ??! ) ...tirsdag!!

Vi blogges...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...