onsdag 13. januar 2016

@nydeligflott_salg

...er salgsprofilen min på instagram.
Jeg syr og selger putetrekk, laget av NydeligFlotte retrostoffer.

Her om dagen fikk jeg inn en bestilling på 5 putetrekk og et pledd.
Mannen min jobber overtid og Sofus sover søtt,
så i kveld skal jeg sy.....

Jeg har et stort og fint syrom nede i kjelleren, 
men i dag har jeg tatt med meg symaskinen opp i stua, 
slik at jeg kan få litt varme fra peisen når jeg arbeider...


Ta gjerne en titt innom salgsprofilen min på instagram, 
eller send meg en mail om du ønsker å bestille noen NydeligFlotte putetrekk!!

Instagram : @nydeligflott_salg
Mail : nydeligflott.salg@gmail.com


Nå skal jeg sy...
Vi blogges!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...