fredag 29. januar 2016

Den nye...

 ...telysholderen min, kom flatpakket...


...i en konvolutt!
Den fikk den plass i postkassen..


Så var det bare å legge delene utover bordet, og ta en titt bort på bruksanvisningen...


Bit for bit, tok den sakte men sikkert form...


Lysestaken kommer fra det finske designmerket Be&liv.
Vil du vite mer om dem kan du trykke HER


Se så fin den ble tilslutt!
Og jeg sitter igjen med følelsen av at jeg har laget den selv...

* knis *


Sammen med kobber-frukt-bollen, fra Kid, står den i stua og lyser så fint!!


Det er rart med det... 
Jeg trodde aldri jeg kom til å ha noe kobberfarget nips i huset.
Men brått en dag så likte jeg det...


Det startet med fruktbollen og et par andre telysestaker, fra Kid. 
Og nå denne morsomme telysholderen fra Be&liv....
Hihi... Man skal aldri si aldri!!


Har du noe kobberfarget nips hjemme hos deg??? 


Ønsker deg en NydeligFlott helg!!

Vi blogges...

* Telysholderen er sponset *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...