torsdag 10. desember 2015

Ønsker du deg skjerf til jul......

Julen nærmer seg, og ønskene skrives ned...
Hva ønsker du deg til jul?


Et skjerf kanskje ?
Så bra! Jeg vet om det perfekte skjerfet for deg!!!
Et stort, langt, mykt, vakkert og NydeligFlott skjerf, laget av deilig bambus.....


Skjerfet jeg snakker om er fra VIGA. 
Og de to norske damene bak dette konseptet har hjerter som varmer.
Slagordet deres er Human to Human, 
og for hvert produkt de selger, gir de bort et pledd til noen som trenger det.


I 2014 gav de bort 2500 pledd til barnehjem og sykehus på Filippinene. 
I år skal pleddene gis til Malawi.


Skjerfene kommer i tre farger.
Hvit, beige og sort.
Og som alle VIGA produkter ,
kommer også skjerfene hjem til deg i flotte gaveesker.


Jeg har fått et hvitt skjerf, og er veldig glad i det!


 Litt flaut å leke model, men det får heller være....
Jeg ser ikke bedre ut enn dette!
* knis *


GIVE AWAY !
Om du er på instagram kan du gjerne delta i min give away!
En heldig vinner få et valgritt Viga skjerf i posten før jul!!
Følg @nydeligflottbloggen for videre instruksjoner.
Vinneren trekkes søndag 13. desember.


RABATTKODE !
Ønsker du å handle litt på Viga sine nettsider før 25. desember,
husk å bruk rabattkoden 100NYDELIG
Da får du nemlig 100 kr i rabatt, uansett hva du handler!!
www.viga.com


Fortsatt Nydeligflott førjulstid!


* sponset av VIGA *

1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...