søndag 4. oktober 2015

VIGA

HUMAN><HUMAN

Kjøp et pledd, gi et pledd

For et fantastisk konsept.
For hvert produkt de norske jentene i VIGA selger, 
donerer de bort et teppe til noen som trenger det.
I 2014 donerte de bort pledd til Philipinene.
Og i år donerer de 2500 nødhjelpstepper til Malawi, 
i samarbeid med Plan International Norge.



I går hentet jeg mine to VIGA pledd på posten.
Et ensfarvet auberginefarget pledd, og ett med grå striper...
Jeg åpnet den flotte esken, og pakket ut de nye pleddene mine.
Pleddene er laget av bambusviskose, var helt utrolig myke.


Jeg løftet opp det stripete pleddet og gledet meg over størrelsen.
Jeg elsker store pledd, og irriteter meg lett over pledd som ikke dekker 
hele kroppen om man sitter i sofan og hutrer.
Disse pleddene måler hele 130x190 cm!

* jippi *



I dag har vi på vært tur i skogen hele dagen.... 
Så nå skal vi kose oss på sofa´n, og varme oss under de nye pleddene våre!!

Vil du se mer av den vakre høstkolleksjonen VIGA nettopp lanserte
titt innom www.viga.com

Vi blogges...


* Pleddene er sponset *




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...