tirsdag 23. juni 2015

Nydeligflotte Pom pom´s i avisa!

I helgen var mine hjemmelagede Pompom´s på trykk i flere "store" aviser,
og i dag dukket de opp i nettavisene også!!!

Ja, jeg blir litt stolt da!!

* smiler *

Her er linker til de forskjellige nettavisene :

Aftenposten
Aftenbladet
Adressa.no
Bergens Tidene
Fædrelandsvennen


Disse pom pomsene lagde jeg til Sofus (2år) sitt første soverom...
Nå har det rommet blitt til et gjesterom, men pompomsene henger der fortsatt!

* knis *


Pom Pom´s D.i.Y
Du trenger 2-3 servietter (3-lags), saks og tråd.
Antall servietter avhenger av hvor tette 
du vil at pompomsene skal være.
Her har jeg brukt tre stk.
Klipp seviettene i to, langs midten.


Dra fra hverandre alle lagene og legg de oppå hverandre.


Brett den som en vifte.
Knyt en snor i midten.
Pass på at snoren er så lang at du kan bruke til oppheng.
Avrund kantene med saksen


Så er det bare å begynne å (forsiktig) brette opp lag for lag...
...helt til du har en NydeligFlott pom-pom i hånda!


Håper beskrivelsen er forståelig!!

Vi blogges...



Følg meg gjerne på Instagram : @nydeligflottbloggen & @nydeligflott_salg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...