onsdag 17. juni 2015

I LOVE LAMP !

Se på denne NydeligFlotte lampa!!!
Den har JEG laget...
Eller ihvertfall så har jeg redesignet den!


Her ser du bilde av hvordan lampa så ut før jeg 
gikk løs på den med Annie Sloan´s Chalk Paint.


Etter at jeg hadde lagt på et lag med fargen Provence
fikk Sofus hjelpe meg å male "tørr børste teknikk" med fargen Pure.


Så stod lampeskjermen for tur...
Her blandet jeg ut Emperor´s Silk med litt Pure, for å få en sterk rosa farge.


Så var det bare å stople på med penslen.
Sofus og jeg stoptet med hver vår pensel.
Sofus var kjempe fornøyd og stolt over å få være med å male!


Slik ser lampefoten ut etter et lag med klar voks, mørk voks, og så klar voks igjen...


Ja, det er mange teknikker man må lære seg før man begynner å male med Chalk Paint. 
Men det er absolutt verdt det, for resultatet blir såååå fint!!

Her ser du lampa står så fint oppå Ib Laursen sjenken min.
Jeg smiler hver gang jeg ser den, 
og Sofus sier stolt at han har malt den, 
hver gang han får øye på den!


Krakken og nøkkelskapet er også malt med Annie Sloan´s Ckalk Paint...

Det lille nøkkelskapet er malt med fargene Aubusson Blue, Provence og Pure.
Og blitt behandlet med både klar og mørk voks...

Bena på krakken er malt med Antibies Green blandet ut med bittelitt vann.


Dette er så gøy!
Gjett om jeg skal male mer med denne malingen....
Oh YES!!!

Vi blogges...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...