lørdag 9. mai 2015

Velkommen til vår NydeligFlotte uteplass!!!

Månedens utfordring hos Nib er "ut i vår hage..."
Så her kommer et fargerikt bildedryss fra vårt paradis...


Disse bildene tok jeg i forbindelse med at
lokalavisa skulle komme på besøk, 
og filme uteplassen min, til sin nye serie
"Min favoritt plass"


Vår hjemmelagde pallesoffa er selvsagt min favorittplass !!!


Herlig sommervarme, fargerike puter, 
deilig frukt og forfriskende drikke!!!


Soffa´n er laget av 10 paller. Og malt i fargen Lys Antikk.
Sitteputene er billige madrasser fra Jysk. 
Madrasstrekkene er sydd av deilige (og billige) fleecepledd.
Bordet arvet vi av svigers. Vi malte bena hvite, og satt på hjul.
Putenetrekkene har jeg sydd selv, av NydeligFlott retrostoff.
Blomstene lesker seg med vann i gjenbruksglass, 
og jordbærene koser seg i et gammelt Norgesglass.
Det hvite serveringsbrettet har jeg laget av en gammel kassetthylle.
Lyslenkene er fra Jula og Clas Ohlson.
Posteren er fra Ikea.


Her nyter vi deilige solfylte dager.
Og vi er kjempe glade i den NydeligFlotte uteplassen vår!


"Hei Sofus... 
Har du lyst på et deilig og fargerikt fruktspyd???"


"Nei, mamma... 
Jeg tar heller noen marshmallows jeg..."


Se her a!!!
NydeligFlott paradis, eller hva?!?!?!!


Håper dere liker vår fargerike uteplass...
Vi ELSKER den!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...