lørdag 16. mai 2015

17. mai!!

" Tenk at nå er dagen her som jeg har lengtet etter.
Jeg skal gå i toget og jeg er så glad..."


Sangteksten passer meg perfekt på en dag som denne!!!
For jeg skal gå i toget, og jeg er såååå glad!!

* HIPP HURRA *


I dag er det barnas dag... 
Vel, jeg er kanskje en dårlig mor, 
som leverer fra meg Sofusen min til Mormor hver 17. mai, 
slik at jeg selv kan gå i tog og spille på stortromma i korpset...

Men hva er vel 17. mai feiringen uten korps!??!? 

* knis *

Uansett så tror jeg at Sofus får en NydeligFlott feiring hos Mormor, 
med kaker, is, flagg og masse, masse oppmerksomhet!!


Apropos Barnas dag
stua vår er dekorert med NydeligFlott pynt,
laget av barna i barnehagen der jeg jobber...

Vimpelrekka er laget av mine søte små 3-4 åringer,
som har malt, brettet og limt trekantene på snora, 
slik at vi kunne pynte opp avdelingen vår på barnehagens "kakefest" tidligere i uken.
Og i går formiddag kom jeg på at jeg kunne jo pryde stua mi 
med denne pynten isteden for at den skulle henge innelåst 
i en stengt barnehage på denne fine dagen...

Resultat : NydeligFlott stue !

* hihi *


Snoren med flagg har også barna vært med på å lage!!
Det har perla fine flagg som jeg har strøket "rett på snora"


Gøy å kunne pynte opp stua på "barnas dag" med så fin pynt!!


Ønsker alle en NydeligFlott 17. mai feiring!!!


GRATULERER MEG DAGEN !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...