lørdag 31. januar 2015

Nye stoler...

Disse gamle trestolene hadde vi på kjøkkenet da jeg var liten...
I de seneste årene har de ligget på loftet hos pappa,
og sent i høst lurte han på om jeg ville ha de...


Selvsagt ville jeg det!
Stolene ble plasert i kjelleren vår,
og der har de stått en stund...


Helt til nå.....
Nå hadde vi endelig litt tid til overs,
slik at hver og en av de gamle stolene
fikk seg en NydeligFlott make over!


To av stolene fikk retrotapet på seg...
Sammen med fargene turkis og lilla.


Den oransje stolen digger jeg!!
Denne ideén, å bare male halve stolen, 
kom til meg da jeg sto og malte...
Mon tro om jeg var lei av å male stoler, 
slik at jeg bare orket å male halve. stolen..

* knis *


De "nye" stolene passer NydeligFlott rundt spisebordet vårt!!!


Det er alltid gøy med noe "nytt", 
ihvertfall når man har laget det selv!


Og på disse bildene er det mye hjemmelaget!!
Lampen, bildet, skålene og stolene!!

Alt i NydeligFlott stil!!


 Ønsker deg som titter innom en fortsatt NydeligFlott helg!!

Vi blogges...



5 kommentarer:

  1. For noen herlige farger hos deg! Blir glad av å se på bildene. Syns lampen din som du hadde med i NiB-konkurransen var så kul! Heier på deg! Stolene og var bare helt herlige. Ønsker deg en fin fin kveld!

    SvarSlett
  2. Fine og personlige- akkurat som resten av det herlig fargerike hjemmet deres. Digger lampene :)

    SvarSlett
  3. Ååååå eg bare elsker stilen/fargene dine��❤��

    SvarSlett
  4. Hei :)
    Hvordan festet du tapeten på stolene? De ble meget kule - lyst til å gjøre det samme med mine hvite, kjedlige stoler :) Herlig blogg!

    -K

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...