søndag 25. januar 2015

Mere trekanter!

De turkise trekantene henger på veggen fremdeles... (!!!)


Det første Sofus sa da han så de var
" Oi, så fint! Fine og blanke! "

Så berørte han de forsiktig alle sammen, 
og han synes de var glatte og fine å ta på...


På tallerkenhylla står en EKTE Kähler vase, 
som jeg fikk til jul... Den er NydeligFlott!!
NydeligFlott er også min hjemmelagede "kähler-kopi, 
som står ved siden av dagsenga.


I dag har dagsenga fått nytt "laken" på seg...
Det deiligste peneste retrostoffet, sammen med de 
fineste putetrekkene som jeg har sydd selv!!


Om du kunne tenke deg noen NydeligFlotte putetrekk så syr jeg på bestilling!
Send meg en mail nydeligflott.salg@gmail.com eller følg 
meg på instagram under navnet @nydeligflott_salg


På tallerkenhylla står også to andre flotte gaver...
De store gøyale fatene fra Poul Pava fikk mannen min og jeg til jul.


Åh....Jeg elsker den "nye" veggen vår.
Det ble såååå NydeligFlott med de 
turkise trekantene på tapeten!
Jeg tror de kommer til å formere seg (!!! )

* knis *


NydeligFlott søndag til deg!!

Vi blogges...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...