lørdag 20. september 2014

Lopper...

I år hadde jeg store planer om å kuppe hvert eneste loppemarked i distriktet...
Det hadde jeg vel også klart, 
hadde jeg bare vist når og hvor loppemarkedene var...

Våren raste av sted, sommeren kom... og gikk... 
...uten et eneste loppemarkedbesøk...
Og når høsten kom, 
måtte jeg bare innse at det ikke var mitt "loppe-år" i år likevel...

Helt til min mor kom innom i dag, 
og fortalte om et loppemarked hun passerte på veien hit...


Jippi! Endelig!!!

Og joda, jeg kuppet loppemarkedet, 
og jeg fikk alle de fineste loppene med meg hjem!!


Jeg har planene klare...

Krakken skal få turkise ben, og retrostoff på seg...
Tallerkenhylla skal bli turkis, og få litt tapet på sidene...
Settekassa skal males og få fine stoffbiter inni seg...
Skuffehylla ( som jeg kjøpte to av ) skal males og tapetseres...

Tavla og lyslenka skal pynte opp på Sofus sitt rom...


Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott helg!
Vi blogges...


4 kommentarer:

  1. Kjempefine funn!!
    Jeg holder på å pusse opp en settehylle nå, til minsten sitt nye rom ;) Jeg har også kjøpt en sånn gammel tavle på loppis i år, den er også til lillegutt.
    Ha en fin søndag!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  2. Så fine ting du har fått tak i!
    Loppemarked er kjempegøy - herlig
    at sesongen er i gang:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Flotte lopper! Loppemarked er kjempegøy! :)
    God søndagskveld! :)

    SvarSlett
  4. Hei, jeg er med å starte en nettside http://lopperiblodet.no, som skal holde en oversikt over alle loppemarkeder i Norge. Vi har akkurat startet, så det er ikke veldig imponerende ennå, men neste år kan vi kanskje hjelpe deg med å finne alle markedene i ditt distrikt ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...