torsdag 19. juni 2014

Ut på tur...

I disse NydeligFlotte sommer måneder, er både jeg om mannen min hjemme...
Jeg er fortsatt i permisjon, og mannen min har pappaperm.
Sofus er selvsagt også hjemme!
* hihi *


Vi nyter hverdagene, og helgene...
Eller som mannen min sier :
"Alle dager er lørdag, bortsett fra søndag, for da er butikken stengt..."


Det er sol og sommer, så vi er mye ute på tur...
Da er den nye North 13,5 jogger vognen kjekk å ha!


Ikke at vi er ute og jobber så mye da, 
men den er super lett å trille og en perfekt turkamerat, 
uansett hvor turen går...


Siden vi leker at vi har "ferie", går turene ofte ned til stranda...
Vi koser oss med matpakke, kald drikke og friske melonbiter!


Tiden går så alt for fort,
og snart er disse NydeligFlotte dagene over...
Vi får nye de nå som vi kan!

Sofus nyter livet på stranda sammen med ei fremtidig klassevenninde...

Aaaah... Livet er herlig!!!


Og når tiden flyr av gårde og kvelden lister seg på tå, 
er North 13,5 vognen grei å ha, som et lite hvilested, for en liten tass.


" Jada, Sofus, vi skal gå hjemover snart...
Vi må bare innom og hilse på noen venner først..."


Etter en liten hvilestund, er Sofus på bena igjen,
og vi tuller og tøyser hele veien hjem...


Hvor er Sofus?
Eller " Hvoj æj mm... " som Sofus sier!


* Vognen er sponset av Jollyroom *

Ønsker alle en NydeligFlott torsdag!







2 kommentarer:

  1. Så herlig det ser ut med SOMMERvær. Jeg har klippet sau med god, gammeldags sauesaks i dag. Hadde varmekjeledressen på... og sauene hadde vel trengt noe lignende da de hadde fått sommerfrisyren...

    Fikk du/får du brukt noen av stoffene i den siste pakken jeg sendte deg, tror du? Og tapeten? Eller tar det bare lagringsplass?

    SvarSlett
    Svar
    1. Joda!! De får jeg bruk for 😄 Har masse syprosjekter framover, så alt stoffet fra deg kommer godt med!! Tapetene har jeg ikke fått brukt noe av enda, men jeg har en plan for de og! Ønsker deg en NydeligFlott helg!! 😊

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...