onsdag 4. juni 2014

Innendørs fargeglede...

I dag var det meldt masse regn, 
så de NydeligFlotte "ute-putene" fikk flytte inn i stua...


Se så koselig det ble!!!


Tror jeg snart må skaffe meg noen flere glidelåser, 
slik at jeg får sydd noen flere puter til denne sofaen...


Men etter all putesyingen til uteplassen har jeg gått helt tom for glidelser....



PS. kjære lesere... 
Det er bare å si ifra om dere har noen "gamle" glidelåser å gi bort...
(...eller noen putetrekk med glidelåser, som dere ikke har bruk for lenger....)
Gjenbruk er tingen, og jeg betaler gjerne potro!!!!!


Nydelige gressløkblomster fra hagen, 
oppi en liten vase fra Fretex.
pynter opp det lille bordet...


Se på søteste Sofusen vår,
som bare må lukte litt på blomstene før han skal sove...
* smelt *

Fortsatt NydeligFlott uke til deg som titter innom!!!



1 kommentar:

  1. Oj, så mange flotte og fargerike puter! Har planer om å få sydd noen jeg og, men jeg liker
    det enkelt så jeg holder meg til konvoluttåpning - kan ikke fordra å sy i glidlåser:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...