mandag 12. mai 2014

Inspirera magazine...

Har du hørt om det før...??
Nei, det er kanskje ikke så rart (!!!) 
Inspirera Magazine er et helt nytt online magasin som er ute nå...


Jeg har vist om det en stund, 
for jeg ble nemlig kontaktet av den 
NydeligFlotte sjefsredaktøren i bladet, Alexandra Stoica...


Siden premieremagasinet skulle handle om skandinavisk interiør, 
ville hun gjerne dele med leserne sine, en av mine D.I.Y ´er!


Jeg sa selvsagt JA til det!
Jeg elsker jo å inspirere folk med NydeligFlotte og super enkle diy´er!



Vil du lese det inspirerende magasinet kan du trykke...


Og om du vil titte nermere på hvordan man lager slike lys, 
kan du trykke HER




2 kommentarer:

  1. Skikkelig imponert!! Gratulerer! Det må være så gøy. Ha en super dag! Klem fra Bergen

    SvarSlett
  2. Så GØY!! Knallfint magasin da!
    Du er så flink du :)
    Nyt onsdagen!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...