torsdag 10. april 2014

Den gode gamle poteten...

Påsken nermer seg, og jeg fikk en idé!!
Jeg så et bilde, fikk en følelse av igjenkjennelse, 
og et barnomsminne poppet fram i hodet mitt....

Gode gamle potettrykk...
Jeg kan huske at jeg lagde duk til påske, 
ved å trykke kyllingformer og små hanekammer på en stoffbit, med poteter...


Hva om jeg blander det gode gamle potettrikset med nåtidens trend??
Som tenkt, så gjort...

Vips, en trendy duk med det moderne cross-mønsteret, 
i en NydeligFlott påskefarge!!


Man bør trykke med tekstilmaling,
(...noe jeg ikke har gjort...)
så jeg håper jeg få tak i det før påske, 
slik at jeg kan lage en ordentlig duk!!!

Men jeg måtte jo lage en prøve 
slik at jeg fikk tipset dere om hvor enkelt man kan lage 
en trendy og NydeligFlott påskeduk,
enten alene, eller sammen med barna!!


Håper at jeg får dratt og kjøpt tekstilmaling i morgen, 
for dette var gøy, 
og jeg har allerede fått flere ideér til mønstere 
og tekstiler jeg vil trykke med poteter!!

Fin torsdag til deg som titter innom!!!



2 kommentarer:

  1. Kjempestilig!!!
    og tusen takk for tips!:)
    Ha en fin dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Potettrykk er genialt!
    Blir nok knallstilige tekstiler til påske :)
    Håper du har gode dager!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...