onsdag 19. februar 2014

Sort / hvitt ?!?

Etter at jeg fikk meg iPhone, har jeg jo med meg "kamera" overalt, 
og det blir veldig mange bilder iløpet av en dag.
Her er mine to svart/hvite favoritter…


Sofus elsker kråker, og han strålte av glede, 
da vi møtte på et kråketing her om dagen…
I det jeg skulle ta bildet, klarte vi å skremme kråkene, 
slik at dette spesielle blinkskuddet ble tatt... 


Sofus og svanene ved havet, knipset jeg på dagens laaaange trilletur.
Jeg synes det ble veldig kult i sort/hvitt...
Legg merke til at Sofus har blitt så stor 
at han kan gå deler av turen på egne ben!!!

Lurer på om jeg må forstørre disse bildene, 
og putte de i glass og ramme….
Tror det kan bli kult med noen sort/hvitt kontrastbilder 
i den ellers så fargerike stua vår…

Hva tror du???


2 kommentarer:

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...