mandag 10. februar 2014

Ny uke…

Det er alltid deilig med ny uke…
Ny start… Hverdag.. Mandag!
I blant synes jeg mandager er like fine som fredager…
* hihi *


Hverdagen har hentet oss inn, etter helgens mange selskaper.
Nå gleder jeg meg til å spise sunn god mat isteden for masse kaker…
Og til å leke og kose meg med 1 åringen min!
* Sofus *


All pynt som minner om bursdagselskap er tatt ned. 
Men vimpelrekka, og noen pompoms får pynte opp litt enda.
Det er jo deilig med litt farger nå som man venter på vår og sol!


Se så deilige og fargerike tulipaner vi fikk!
De passet perfekt inn på stuebordet, 
i den kule Figgjo-vasen jeg har arvet av mormor!


* colorlove *


Tusen takk for så koselige hilsner jeg har fått i det siste!
Og tusen takk for at dere setter sånn stor pris på min fargerike stil!
Det varmer i et ivrig bloggerhjerte, 
å høre at det er ok å være litt annerleder her i blogglandia!

Ønsker alle mine herlige lesere en NydeligFlott mandag!!



3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!
    Blir alltid så glad når jeg er innom bloggen din :)

    Gratulerer så mye med fine 1 åringen din, klemmer

    SvarSlett
  2. Syntes også mandager kan være deilige, roen senker seg da det bare er Olivia og jeg som er hjemme..:) For en nydelig 1 åring du har altså, så ut til å ha vært en flott bursdagshelg:) Den hvite vasen med tulipanene er kjempefin!! Har en "maken" bare litt lavere og i sort.
    Ha en super ny uke!

    SvarSlett
  3. Man blir glad av å komme inn på bloggen din! Så lyse, fargerike, herlige bilder, også med søte Sofus som går forbi kamera ;) Du er virkelig inspirerende!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...